اجاق گاز نوژن که در تقعییر دما رنگش عوض می شود

اجاق های هیزمی با سوزاندن چوب (منبع سوخت قابل توجه) در یک محفظه محصور گرما تولید می کنند. اجاق‌های هیزمی که عمدتاً از چدن یا فولاد ساخته شده‌اند، به حداکثر رساندن تولید گرما و راندمان سوزاندن هیزم کمک می‌کنند.

اگرچه گرمای بیشتری تولید می کنند، اما هیزم کمتری مصرف می کنند. با این حال، این اجاق های هیزمی کاملاً حجیم هستند، بنابراین فضای بیشتری را در خانه شما اشغال می کنند.

هزینه اولیه خرید اجاق گاز نوژن برای بسیاری از کاربران نگران کننده است زیرا نسبتاً بالا است. علاوه بر این، قبل از خرید این نوع اجاق، هزینه نصب و راه اندازی گران را نیز در نظر می گیرید.

اجاق های پلت که به عنوان تمیزترین نوع گرمایش با سوخت جامد شناخته می شوند، با سوزاندن گلوله های چوبی گرما تولید می کنند. منشأ نام آنها نیز همین است.

انتخاب مکانی در خانه برای نصب اجاق گاز گلوله ای برای شما انعطاف پذیر است زیرا این نوع اجاق گاز معمولا مستقیماً از دیوار بیرونی خانه خارج می شود. مقدار قابل توجهی گرما ایجاد می کند اما تعداد انتشار ناقصی دارد.

هزینه نصب اولیه اجاق گازهای پلت کم است، اما اندازه آنها بزرگتر از اجاق گازهای هیزمی است. بنابراین اگر قصد خرید این نوع اجاق گاز را دارید، به فضای بیشتری در خانه خود نیاز دارید.

علاوه بر این، برای کار با این نوع اجاق گاز به برق نیاز دارید. اگرچه ساده به نظر می رسد، اما اجاق گازهای گلوله حاوی اجزای متحرک و الکتریکی زیادی هستند. اگر می خواهید درست کار کنند، باید مرتباً آنها را نگهداری کنید.

آیا شما عاشق سفر هستید؟ اگر بله، اجاق گازهای قابل حمل انتخاب خوبی برای نگهداری در خانه هستند. اجاق گازهای قابل حمل شامل دو یا سه المنت گرمایشی، مشعل، مخزن سوخت و تکیه گاه قابلمه است.

این نوع اجاق گاز دارای ابعاد کوچک و سبک است. یکی از بهترین اجاق ها برای کمپینگ، پیک نیک و کوله گردی است. داشتن اجاق گازهای قابل حمل همه چیز را برای شما آسان تر می کند.