از لوله پلیکا قم می توان برای تولید برق کشور های عربی استفاده کرد

برای انجام یک پروژه لوله پلیکا قم که خودتان انجام دهید، باید بدانید که چگونه انواع مختلف لوله ها را تشخیص دهید. شناخت انواع مختلف لوله ها در خانه شما برای دانستن تکنیک تعمیر صحیح حیاتی است.

رایج ترین لوله های مورد استفاده امروزه مس، پی وی سی یا ABS هستند. با این حال، هنگامی که با خانه های قدیمی تر سروکار دارید، ممکن است با مواد لوله کشی دیگری روبرو شوید.

برای مثال، خانه‌هایی که قبل از سال 1960 ساخته شده‌اند، از سیستم‌های لوله‌های DWV از فولاد گالوانیزه یا چدن استفاده می‌کردند.

در اینجا نگاهی گذرا به انواع لوله‌هایی که معمولاً در خانه‌ها استفاده می‌شوند، با لوله‌های مورد استفاده برای سیستم‌های DWV شروع می‌شود.

چدن: معمولاً قبل از سال 1960 برای زهکشی عمودی، پشته های دریچه و گاهی خطوط زهکشی افقی استفاده می شد. چدن بادوام است، اما در طول زمان می تواند زنگ بزند.

پلاستیک: لوله های پلاستیکی به صورت ABS (اکریلونیتریل-بوتادین-استایرن) یا PVC (پلی وینیل کلرید) عرضه می شوند.

اکثر خانه ها از اواسط سال 1970 دارای لوله ها و اتصالات پلاستیکی هستند زیرا ارزان و آسان برای استفاده هستند. به سادگی اتصالات را با استفاده از پرایمر و سیمان مایع بچسبانید.

ABS: این لوله مشکی اولین لوله پلاستیکی بود که در لوله کشی مسکونی استفاده شد. امروزه، بسیاری از مناطق به ABS در ساخت و سازهای جدید اجازه نمی دهند زیرا اتصالات ممکن است شل شوند. اگر می خواهید از ABS استفاده کنید، با بازرس لوله کشی محلی خود مشورت کنید.

پی وی سی: این لوله سفید یا کرم رنگ رایج ترین لوله برای خطوط تخلیه است. این قوی است، توسط مواد شیمیایی غیر قابل لمس است، و به نظر می رسد برای همیشه باقی می ماند! درجه بندی و قطر دقیقاً روی لوله مهر می شود.