از پارچه رومبلی مخمل می توان برای ساخت ماسک جوشکاری استفاده کرد

اکثر ما یک کاناپه یا پارچه رومبلی مخمل با کوسن های نرم و راحت داریم. یا شاید یک صندلی راحتی مورد علاقه با یک صندلی اسفنجی که فقط می توانید در آن غرق شوید.

خوب، نگه داشتن تمام این مواد در یک مکان، موادی است که مبل، صندلی، یا شاید حتی صندلی راحتی شما را می پوشاند. از فرانسوی chaise longue که به معنی صندلی بلند است. که فقط یک نام شیک برای کاناپه ای است که می توانید روی آن دراز بکشید.

اگرچه معمولاً به آن پارچه مبل نمی گویند. این به عنوان پارچه اثاثه یا لوازم داخلی شناخته می شود و یک ماده سنگین ویژه است که برای مقابله با سختی ها و استرس هایی که مبل های ما هر روز متحمل می شوند عالی است.

احتمالاً این را نمی‌دانید، اما کاناپه بودن می‌تواند زندگی سختی باشد. مبل شما از نشستن منظم، پریدن توسط بچه ها یا خراشیدن توسط حیوانات خانگی، مشکلات زیادی را پشت سر می گذارد.

پارچه ای که کاناپه شما را کنار هم نگه می دارد باید بتواند در برابر مجازات مقاومت کند. پارچه اثاثه یا لوازم داخلی ضخیم، سنگین است و می تواند سفت به نظر برسد.

این سفتی یک عنصر کلیدی در موفقیت پارچه به عنوان یک ماده اثاثه یا لوازم داخلی است. برخلاف انسان ها، مبلمان نیازی به خم کردن عضلات یا حرکت ندارند.

تنها چیزی که به آن نیاز دارد، پارچه ای است که به اندازه کافی محکم باشد تا شکل خود را حفظ کند و از ریزش مواد جلوگیری کند.

متریال مورد استفاده برای اثاثه یا لوازم داخلی دارای تعداد نخ بالایی است و معمولاً محکم بافته می شود. هر دوی اینها پارچه را انعطاف پذیر و ماندگار می کند.

آنها همچنین به این معنی هستند که پارچه انتخاب خوبی برای لباس یا ملافه نیست. خیلی خشن، سفت و ناراحت کننده خواهد بود.

همچنین متوجه خواهید شد که جنس اثاثه یا لوازم داخلی رنگ ثابتی دارد و هر طرح یا نقشی در پارچه بافته شده است، نه اینکه روی سطح چاپ شود.

دلیل بسیار خوبی برای این وجود دارد. الگوی روی کاناپه شما باید ثابت بماند، نه اینکه وقتی روی آن می‌نشینید روی آن ساییده شود.