اطلاعاتی در مورد شرکت تولیدی موتور هوندا

هوندا یک شرکت تولیدی است که توسط Soichiro Honda در سال 1946 تاسیس شد. در ابتدا به عنوان “Honda Engineering Research” در Hamamatsu ژاپن شناخته می شد و دو سال بعد این شرکت به Honda Motor Company تغییر یافت.
هوندا موتور بر ماموریت و چشم انداز خود تمرکز دارد که منجر به پیشرفت تحرک و ایجاد آسایش و راحتی برای افراد می شود.
هوندا موتور یک تولید کننده پیشرو موتور سیکلت و تولید کننده بزرگ خودرو برای بازار جهانی است.
هوندا مدل های متنوعی تولید می کند که مطابق با ترجیحات و رضایت مشتری است. هوندا همیشه در نوآوری فناوری و مرزهای چالش برانگیز پیشرفت تحرک بسیار مشتاق بوده است. بهترین کاور مبل در بازار وجود دارد.
هوندا موتور مرکز خدمات با کیفیت بالا-مراکز خدمات مجاز هوندا را فراهم می کند، جایی که ابزار، تخصص و قطعات برای هر هوندا طراحی شده است. و البته تهیه ترشی مخلوط فوری نیز دارای قواعد مخصوصی می باشد.
هوندا محصولات خود را از طریق رسانه های جمعی مانند تبلیغات، مقاله، مجلات، وب سایت، رسانه های اجتماعی، بیلبوردها تبلیغ می کند. این مقاله عوامل کلیدی موفقیت هوندا را ارائه می‌کند و با توصیه‌هایی به پایان می‌رسد.
کلیدواژه ها: عامل کلیدی موفقیت، موفقیت سازمانی، هوندا، خدمات با کیفیت، نوآوری، فناوری. مقدمه در طول زندگی هوندا، بنیانگذار هوندا، سوئیچیرو هوندا، به خودرو علاقه داشت.
موتور هوندا
او به عنوان مکانیک در گاراژ Art Shokai کار می کرد، جایی که او ماشین های تیونینگ می کرد و آنها را در مسابقات شرکت می کرد. برخی می خواهند بدانند که تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد و اطلاعاتی به دست آورند.
در سال 1937، هوندا با کمک مالی آشنایش کاتو شیچیرو، توکای سیکی را برای ساخت رینگ‌های پیستون از گاراژ آرت شوکای تأسیس کرد.
پس از شکست اولیه، توکای سیکی قراردادی را برای تامین حلقه تپانچه با تویوتا برنده شد اما به دلیل کیفیت پایین محصول قرارداد را از دست داد.
پس از تحصیل در مدرسه فنی در حالی که فارغ التحصیل نشد و از بسیاری از کارخانه‌ها در سراسر ژاپن بازدید کرد تا فرآیندهای کنترل کیفیت تویوتا را بهتر درک کند،
تا سال 1941 هوندا با استفاده از یک فرآیند خودکار که می‌توانست از کارگران غیر ماهر در زمان جنگ هم استفاده کند، توانست رینگ‌های پیستون انبوه مجاز برای تویوتا تولید کند. همچنین موتور هوندا 250 یکی از بهترین نوع موتور می باشد.
اولین موتورسیکلت کامل، با هر دو قاب و موتور ساخته شده توسط هوندا، D-Type 1949 و اولین موتور هوندا با نام Dream بود. شرکت هوندا موتور در مدت زمان کوتاهی رشد کرد و تا سال 1964 به بزرگترین تولید کننده موتورسیکلت در جهان تبدیل شد.
اولین خودروی تولیدی هوندا وانت مینی T360 بود که در آگوست 1963 فروخته شد. با موتور 356 سی سی مستقیم چهار احتراق داخلی قدرت می گرفت. موتورها، تحت گروه مالیاتی ارزان‌تر Kei Car طبقه‌بندی شد.
اولین خودروی تولیدی هوندا، خودروی اسپرت S500 بود که پس از T360 در اکتبر 1963 تولید شد. چرخ‌های عقب زنجیردار آن به موتور هوندا اشاره داشت.
  • منابع:
    1. The Key Success Factor: A Study of Honda Motor
  • تبلیغات: 
    1. خانمی توانست با لوله پلی اتیلن گوشی اندروید بسازد

    2. با لیف کشیدن از لیف های بافتنی لذت ببرید

    3. اثرات مخرب مکانیکی روش اولتراسوند در پودر زیره سبز

    4. علت اصلی بوی خاص موجود در پودر زیره