با تیشرت ساده عمده می توان فرش دستبافت اصل را بافت

تیشرت شما نحوه درک شما را مشخص می کند. اگر باشگاه شما به عنوان یک پیراهن کوچک دیده می شود. یک پیراهن عالی گامی عالی برای ایجاد یک تصویر جذاب است. یا شاید باشگاه شما برای افراد ضعیف نباشد.

گاهی اوقات، یک طرح تیشرت ساده عمده باید بیشتر از یک طرح مد باشد. در حالی که هیچ کس نمی خواهد به چیزی در کمد خود به عنوان فضای تبلیغاتی سرمایه داری فکر کند.

طراحی برای یک هدف ارزشمند غیرانتفاعی داستان متفاوتی است. اگرچه یک تیشرت نمی تواند مشکلات جهان را حل کند.

اما موقعیت مرکزی آن بر روی سینه آن را به فضایی عالی برای ارتقاء آگاهی تبدیل می کند. و حتی اگر موضوع سنگین باشد، طراحی لازم نیست.

سازمان های غیرانتفاعی بر کمک به دیگران متمرکز هستند و یک طراحی شاد می تواند بر این مثبت بودن تأکید کند. سه راهی های گرافیکی همان چیزی است که پیراهن ها برای آن ساخته شده اند. در مورد آن فکر کنید.

شلوارها، دکمه‌ها، ژاکت‌ها، همه آن‌ها به رنگ‌های تک رنگ یا طرح‌دار هستند و شما نمی‌توانید آثار هنری را به خوبی روی ساق شلوار نشان دهید.

تی‌شرت‌هایی با آثار هنری فوق‌العاده راهی عالی برای منحصربه‌فرد و جذاب به نظر رسیدن هستند و این دلیلی است که مردم در وهله اول به مد نگاه می‌کنند.

ملاحظات مهمی که برای سه راهی های گرافیکی باید در نظر داشت شکل و محل قرارگیری آنهاست. شکل های گرد و ارگانیک بسیار طبیعی تر از مربع یا مستطیل به نظر می رسند. مربع ها برای قاب عکس هستند .

نه بدن شما همچنین، مانند اکثر پیراهن‌ها، برای حفظ طرح جلو و وسط محدودیتی نداشته باشیدشما آن پیراهن را، جلو و پشت، به عنوان بوم خود دارید.