ثروت اندوزی این فرد موجب هیجان همه شده است!

ثروت اندوزی این فرد موجب هیجان همه شده است و دیده اند که وی در منزل خود به میزان فراوانی طلا ذخیره نموده است که برابری می کند با معادن.

پنجره دو جداره

 در ساختمان های آپارتمانی از درب و پنجره دو جداره کشویی کرکره ای استفاده می کنند. تقریبا 99 درصد ساخت و ساز هایی که در ایران و در اروپا ساخته می شود از درب و پنجره دو جداره استفاده می کنند؛ که بسیار برای سر و صدا های مزاحم عایق خوبی هستند و هم برای کیفیت و مقاومت خوبی دارند.

قیمت روفرشی کشدار

با افتخار ما مجموعه ای در جهت فروش قیمت روفرشی کشدار   و روفرشیهای ترک با هر طرح و رنگی می باشیم که این محصولات را در ابعاد 3، 6، 9 و 12 متری و در برندهای برتر ایرانی و ترک به بازارهای داخلی عرضه می نماییم.

پارچه رومبلی مخمل

پارچه رومبلی مخمل در طرحهای مختلفی همچون تک گل، لانه زنبوری، راهدار و گل رز دیده شده و دارای تراکم سنگینی می باشد، این پارچه ها در زمان ایرو شدن حالت پفکی پیدا می کنند که همین عامل زیبایی دو چندانی به پارچه می بخشد.

عکس پارچه نخی

 از خصوصیات مثبت عکس پارچه نخی می توان به نرمی و لطافت همچنین خنک بودن آن اشاره نمود این پارچه ها در واقع همان پارچه های صد در صد کتان هستند که به اصطلاح به آن نخی می گویند و آن را با این اسم می شناسند.