ثروت اندوزی یک فرد را روانه بیمارستان روانی نمود!

در دنیای اطرافمان شاهد خبرهایی می باشیم که یکی از این موارد مربوط می شود به ثروت اندوزی که جنبه های مثبت و منفی خود را دارد.

فروش پنجره دوجداره

اکثر مردم با شناخت مزایای پنجره دو جداره یو پی وی سی در حال تعویض پنجره های قدیمی و فلزی و چوبی خود با پنجره های دو جداره یو پی وی سی هستند زیرا پنجره های یو پی وی سی از دوام، وزن، کیفیت و زیبایی و امنیت بالایی برخوردار هستند، اگر می خواهید پنجره های خود را تعویض کنید پنجره های یو پی وی سی بهترین گزینه پیش رو خواهد بود و درگاه فروش پنجره دوجداره هم مهیا است.

قیمت روفرشی کشدار

 از آنجایی که مزایای استفاده از رو فرشی نسبت به معایبی که دارد، بیشتر است، افراد زیادی ترجیح می دهند به جای خرید فرشهای گران قیمت، از روفرشی کشدار که قیمت  مناسب ‌تری هم دارد، استفاده کنند چون روفرشیها قیمت کمتری دارند، قابلیت تغییر داشته و به راحتی می توان آنها را با دکوراسیون خانه ست کرد، روفرشیهایی که کش دارند، ظاهری شبیه به فرش داشته زیرا بافت آنها بسیار نرم و لطیف است که بافت ظریفشان حالت ابریشمی داشته و تا زمانی که روی آنها ننشینید، تشخیص روفرشی از فرش کار بسیار سختی است.قیمت روفرشی کشدار نیز بسیار ارزان است.

پارچه ژرسه سفید

یکی از پارچه های بافته شده در کشور انگلیس که معمولاً برای ساخت ژاکت و پیراهن استفاده می شود پارچه ژرسه سفید، مشکی طرح دار نام دارد و معمولاً در هوای سرد از آن استفاده شده و دارای الیاف پشمی بوده است.

فروش پارچه ایرانی

خرید و  فروش پارچه ایرانی خارجی یکی از تخصص های مدیران بازرگانی آراد است. خرید انواع پارچه فلامنت ، ترمه ، پرده ای ، سوسن ،لیلی ومجنون ، تنظیف ، مبلی و… در تمام کشور . جهت خرید انواع پارچه با کیفیتی صادراتی و قیمتی استثنائی و از تولید به مصرف میتوانید از طریق این سایت اقدام نمایید.