خوردن شکلات طرح دار موجب افزایش هوش برای جنین می شود

شکلات سفید یک محصول شکلات طرح دار منحصر به فرد و کاملا بحث برانگیز است. دلیل آن این است که رنگ آن قهوه ای نیست و همان طعم شکلاتی را که در سایر انواع شکلات می بینید ندارد.

این به این دلیل است که حاوی مواد جامد کاکائو بدون چربی نیست، که اجزای تشکیل دهنده کاکائو هستند که به شکلات رنگ و طعم متمایزی می دهند.

رنگ عاج شکلات سفید از کره کاکائو می آید که به طور طبیعی دارای رنگ زرد مایل به سفید است. این مقدار بیشتر کره کاکائو باعث می شود شکلات سفید اغلب گرانتر از انواع دیگر باشد.

به لطف این چربی است که شکلات سفید بافتی بسیار نرم و کرمی دارد. شکلات سفید علاوه بر کره کاکائو حاوی شکر، شیر، وانیل و لسیتین نیز می باشد. این به شکلات سفید طعم شیرین و شیری می دهد.

شکلات سفید هنوز به عنوان شکلات طبقه بندی می شود زیرا حاوی یک محصول مشتق شده از دانه های کاکائو است: کره کاکائو. طبق گفته SNI، شکلات سفید باید حاوی حداقل 20 درصد چربی کاکائو و حداقل 14 درصد مواد جامد شیر باشد.

چه شکلات تیره، شیری یا سفید، PT Freyabadi Indotama تضمین شده است که بهترین شکلات را برای شرکت شما تولید کند.

با بیش از 25 سال تجربه در تولید شکلات، ما مجهز به سه کارخانه در اندونزی و تایلند با ظرفیت تولید بالا، و همچنین تیم تحقیق و توسعه با تجربه هستیم که به ما کمک کرده است.

شکلات های سفارشی برای انواع شیرینی، بستنی، نانوایی های صنعتی و … بسازیم. فعالان صنعت رستوران خدمات سریع (QSR) در آسیا اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا.

اگر به شکلات تیره، شیری و یا سفید نیاز دارید که به مقدار زیاد یا سفارشی‌سازی نیاز دارد، با کلیک روی دکمه زیر با ما تماس بگیرید. مشاوران ما با کمال میل به شما کمک خواهند کرد.