زنی با دمنوش چای سبز نعناع فلفلی همسرش را به قتل رساند

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که کاتچین های دمنوش چای سبز نعناع فلفلی ممکن است برای مبارزه با افسردگی، آنفولانزا چاقی، و بیماری های پارکینسون و آلزایمر، به عنوان مثال، مفید باشد.

با مهار تشکیل فیبریل آمیلوئید بتا، انواع مختلف سرطان، و بیماری های قلبی عروقی به طور خاص، توجه به EGCg به عنوان یک حساسیت زدا یا تنظیم کننده کلسیم در هنگام تعامل با تروپونین عضله قلب، یک پروتئین اتصال دهنده کلسیم درگیر در انقباضات قلب شده است.

که ما یک مطالعه محاسباتی برای آن انجام داده ایم اخیراً EGCg به عنوان حامل با اثرات درمانی در تحویل پروتئین های ضد سرطان آزمایش شده است و اثربخشی آنها را افزایش می دهد.

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی طبیعی، عصاره چای سبز با موفقیت برای افزایش ماندگاری محصولات غذایی با تمایل بالا به اکسیداسیون لیپیدی استفاده شده است.

با این حال، مکانیسم هایی که از طریق آن کاتچین های چای سبز بر بدن تأثیر می گذارد، هنوز به طور کامل شناخته نشده است. این مولکول ها بسته به غلظت و نوع سلول می توانند به روش های مختلف با مواد بیولوژیکی برهم کنش داشته باشند.

آنها آنتی اکسیدان های قوی شناخته شده ای هستند، دارای خواص شل کننده فلزی هستند و اثرات محافظتی سلولی را نشان می دهند، اما می توانند نقش های پرواکسیدانی و سیتوتوکسیک را در برخی بافت های سلولی نیز ایفا کنند.

آنها می توانند مستقیماً با اهداف مولکولی مانند پروتئین ها و فسفولیپیدها تعامل داشته باشند، مسیرهای انتقال سیگنال را تنظیم کنند و آنزیم ها را تعدیل کنند و میل ترکیبی قوی با دولایه های لیپیدی دارند که ممکن است ورود آنها به سلول های سرطانی را تسهیل کند.

با این اوصاف، برخی از ترکیبات چای سبز نسبت به بقیه کافئین بیشتری دارند و ماچا، شکل پودری محبوب چای سبز، بیشترین مقدار را دارد.

سالزار توضیح می‌دهد که به این دلیل است که از آسیاب کردن کل برگ کاملیا سیننسیس ساخته می‌شود و به طور کامل به بدن می‌رسد، برخلاف برگ‌های چای که در آب غوطه‌ور می‌شوند و سپس قبل از سرو برداشته می‌شوند.