زنی با پسته خندان توانست کراتین برای صافی مو تولید کند

اگر چه درخت پسته خندان دارای شاخه های پهن است، به ندرت ارتفاع آن از 9 متر (30 فوت) بیشتر می شود. هر برگ دارای یک تا پنج جفت برگچه چرمی، ضخیم و پهن است.

طول آنها 1.5 تا 2 سانتی متر است و دانه های سفید بدون رها شدن دانه از یک طرف شکافته می شوند. درختان نر با درختان ماده به نسبت 1:5 یا 1:6 کاشته می شوند تا از گرده افشانی و عملکرد خوب اطمینان حاصل شود.

اعتقاد بر این است که درخت پسته که بومی ایران، سوریه و یونان محسوب می شود، در حدود ۷۰۰۰ سال قبل از میلاد در آسیای غربی، زمانی که برای اولین بار پسته خورده شد، سرچشمه گرفته است.

تمام پسته های تجاری تولید شده در ایالات متحده از کالیفرنیا، آریزونا و نیومکزیکو می آیند. پسته با پوست، پسته بدون پوست، پسته بوداده و پسته شور همگی برای خرید موجود هستند.

همچنین می توانید پسته را به صورت عمده از عرضه کنندگان پسته خریداری کنید. پیدایش پسته تاریخچه طولانی و جذابی دارد. پسته یکی از درختان آجیل بسیار کهن گلدار بومی خاورمیانه است.

در ترکیه، باستان شناسان شواهدی از تاریخچه پسته پیدا کرده اند که نشان می دهد انسان ها از 7000 سال پیش آن را می خوردند و اولین پسته پسته ایرانی بود.

در آب و هوای گرم، پسته به سرعت از خاورمیانه به مدیترانه گسترش یافت و تبدیل به یک خوراکی لذیذ شد که خانواده سلطنتی، مسافران و مردم عادی از آن لذت می برند.

گفته می شود ملکه سبا پسته را به عنوان غذای سلطنتی تبدیل کرده است و مردم عادی را از کشت این آجیل برای مصرف شخصی خود منع کرده است.

مسافران و تجار به دلیل ارزش غذایی بالا و ماندگاری طولانی به پسته تکیه کرده اند. مسافران جاده ابریشم باستان اغلب هنگام سفر از چین به اروپا پسته می آوردند.