فرش ابریشم دستباف تبریز که با نخ های بازیافتی درست شد

در این قسمت به سراغ فرش های ماشینی اکریلیک می رویم که الیاف آن با استفاده از پلیمری به نام پلی اکریلیک ساخته می شود. این نوع فرش ماشینی را می توان یکی از جدیدترین طرح های این صنعت معرفی کرد که توانسته بسیار مورد استقبال و استقبال قرار گیرد.

شاید بزرگترین ویژگی و مزیت این نوع فرش ابریشم دستباف تبریز در بین انواع دیگر تنوع رنگی بالای آن باشد که توانسته پاسخگوی سلیقه های مختلف افراد باشد.

اما از آنجایی که مواد اولیه تهیه الیاف این نوع فرش در ایران تولید نمی شود و از خارج وارد می شود، امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم های اعمال شده بر ایران، قیمت این نوع فرش بسیار بالا رفته است.

با کاهش جزئی این محبوبیت و استقبال همراه بوده است.بعد از تمام توضیحاتی که تا کنون در مورد این دو نوع فرش ماشینی برای شما داده ایم.

شاید برخی از شما جزو افرادی باشید که حوصله چندانی ندارید. دقت کنید و تحلیل کنید و از ما بپرسید حالا بین فرش اکریلیک یا فرش ابریشم کدام گزینه برای ما مناسب تر است؟

البته اگر بخواهیم به سوال شما پاسخ دهیم، باید گفت که “بستگی دارد” و تشخیص کاملا به شما بستگی دارد. ما به شما کمک می کنیم تا در مورد این موضوع تصمیم بگیرید، فقط از بین گزینه های زیر اولویت شما را انتخاب کنید و بر اساس آن تصمیم خود را بگیرید.

در این مسابقه قطعا برنده فرش ابریشم است، همانطور که گفتیم الیاف اکریلیک بسیار گرانتر و کمیاب تر از الیاف پلی استر هستند.

از آنجایی که تولید الیاف پلی استر در ایران به راحتی انجام می شود و در سطح وسیعی در دسترس است، قطعا هزینه آن بسیار کمتر از فرش اکریلیک برای شما خواهد بود.