قاچاقچی بیسکویت باراکا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد

فرآیند و دستور پخت بیسکویت باراکا ، کوکی و کراکر: مرجعی کاربردی برای طیف گسترده ای از دستور العمل ها و اطلاعات تولید کراکر، کراکر میان وعده، بیسکویت نیمه شیرین، خمیرهای کوتاه، کوکی ها و بیسکویت های ساندویچی.

این دستور العمل ها در اروپا، آسیا، استرالیا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی توسعه یافته اند.

این کتاب با توضیح در مورد فرآیند تولید و فرمولاسیون، اطلاعات دسترسی آسانی را برای توسعه بیسکویت ها، کوکی ها و کراکرهای جدید برای بازارهای بین المللی فراهم می کند.

تمام جزئیات فرآیند، فرمول ها، اطلاعات فنی بر اساس یادداشت ها و پرونده های مرحوم گلین سایکس است.

گلین در طول عمر کاری خود در صنعت پخت بیسکویت، با همکاری با بیش از پنجاه تولید کننده بیسکویت در سرتاسر جهان، تجربه گسترده ای به دست آورد.

خانواده گلین سایکس اطلاعات کتاب جدید را در دسترس قرار داده است که مرجع ارزشمندی برای متخصصان صنعت پخت بیسکویت و دانشجویان در زمینه فناوری مواد غذایی است.

بیسکویت

ما حتی آنها را در کشور من نداریم. جایی که من از آنجا آمده ام، “بیسکویت” همان چیزی است که ما به آن کوکی می گوییم. ما چیزهای گرد و کرکی می خوریم که شبیه بیسکویت هستند، اما به آن ها «اسکون» می گوییم (مثل ملکه).

و نه، ما اسکون هایی به شکل مثلث نداریم. هنوز گیج شده اید؟ من مطمئن بودم.

به عنوان یک پیوند گیج اما مجذوب این تفاوت ها، تصمیم گرفتم به سنت بیسکویت سازی ایالات متحده برسم. چیزی که من پیدا کردم حتی بیشتر از آن چیزی بود که می توانستم تصور کنم.

در مورد بیسکویت ها به تعداد روش های پخت آن نظر وجود دارد.

آیا از کره، گوشت خوک یا شورتینگ استفاده می کنید؟ دوغ، خامه یا خامه ترش؟ لیلی سفید یا شاه آرتور؟ (یا همانطور که سرآشپز تحسین شده کلی فیلدز در کتاب خوب پخت جنوبی، آرد پاستا 00 انجام می دهد؟) آیا آنها را مربع یا گرد برش می دهید؟ من یاد گرفتم که هیچ راه درستی وجود ندارد. متغیرهای زیاد در بیسکویت سازی زیبایی این ژانر است.