مانکن بچه گانه ای که تبدیل به پسربچه 10 ساله شد

در سال 2014، دانشگاه ابتکاری را برای ایجاد یک مانکن تنظیمی شبیه به زندگی برای استفاده در آموزش دانشجویان کایروپراکتیک آغاز کرد. یک دانشمند ارشد برای این ابتکار با اعضای هیئت علمی در کالج کایروپراکتیک، پیمانکاران خارجی و مدیریت دانشگاه برای ایجاد مانکن جدید برای آموزش اولیه مهارت‌های لمس و تنظیم همکاری کرد.

هدف این بود که مانکن بچه گانه ای با سینماتیک واقعی مهره‌ای بسازد که حرکت و انطباق ستون فقرات انسان را تقریب کند. ما همچنین گنجاندن حسگرهای بازخورد نیرو در ساختار و روش‌هایی برای تغییر سفتی مهره‌ها را در نظر گرفتیم که هر دو ویژگی جدید برای چنین دستگاه‌هایی هستند.

در چند سال گذشته، چندین نمونه اولیه از بخش های مانکن ستون فقرات توسعه یافته و در کنفرانس های مختلف ارائه شده است. این ارائه‌ها مکانیسم‌های تثبیت و تست انطباق بخش‌های کمر و قفسه سینه را تشریح کردند.

PAT، مربی لمس و تنظیم. نمونه اولیه منفرد در پروژه‌های تحقیقاتی در مورد مطالعه نیروهای تعدیل و نرخ‌ها به عنوان جایگزینی برای افراد انسانی استفاده شد.

مانکن

این مقاله مختصر به‌عنوان یک ارائه نمایش اسلاید 6 دقیقه‌ای در کنفرانس انجمن پژوهشی مربیان کایروپراکتیک در دسامبر 2020 آغاز شد. نویسندگان سعی کردند با ایجاد یک آزمایشگاه مانکن جدید برای مهارت‌ها و تکنیک‌های دستی، داستانی جذاب درباره نحوه سازگاری دانشگاه با همه‌گیری بیان کنند.

آموزش، محدود کردن نیاز به تماس فیزیکی نزدیک بین دانش آموز و انسان دیگر. موارد زیر یک تحقیق مبتنی بر داده نیست، بلکه باید یک گزارش کیفی از نحوه رسیدگی به یک نیاز ناگهانی و چگونگی تجربه نتیجه توسط کاربران باشد.

ما یک استودیوی ساخت و ساز در یک انبار باز در محوطه دانشگاه ساختیم و سپس دانشجویان، کارمندان و اساتید را برای کارمندان آن وارد کردیم.

بازیگران خام و قطعات از پیش برش داده شده همه در استودیو ساخت و ساز گذاشته شده بودند. برخی از قطعات به ماشینکاری اضافی با پرس مته و ابزارهای برش با سرعت بالا نیاز داشتند.

دنده ها از لوله پلاستیکی بریده شدند. یکی از کارهای ساخت و ساز بسیار شدید، مونتاژ بخش ستون فقرات قفسه سینه، از جمله دنده های نصب شده در آرمیچر، و مهره های متصل به دنده ها، به یکدیگر و به بخش های بالا و پایین آرمیچر بود.