مردی با حوله تن پوش لایکو به مراسم عروسی دخترش رفت

برخی از آزمایش‌کنندگان حوله تن پوش لایکو وافل را ترجیح می‌دهند که به آن مشبک یا لانه زنبوری نیز می‌گویند، زیرا نازک‌تر است و بافت درشت‌تری نسبت به تری ضخیم و اسفنجی دارد.

حوله های وافل هوادارتر از نسخه های تری هستند، بنابراین اگر حمام مرطوب دارید یا در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید سریعتر خشک می شوند.

آنها همچنین در قفسه‌ها صاف‌تر تا می‌شوند، اگر جا دارید. Wirecutter حوله حمام Onsen (86 دلار برای دو نفر) را توصیه می کند که در خشک کردن سریع پوست شما مؤثر است و نرم تر از سایر مواردی است که ما آزمایش کردیم.

حوله

همچنین قیمت مناسب‌تری نسبت به بسیاری از حوله‌های وافل دارد که اغلب از حوله‌های تری گران‌تر هستند. ابعاد حوله های حمام استاندارد نیست و برخی از آنها بسیار کوچک هستند.

برای افراد با قد متوسط، یک حوله 28 در 55 اینچی باید کافی باشد. اگر چیزی بزرگتر را ترجیح می دهید، Frontgate 30 در 58 اینچ است.

وقتی حوله‌ای را که دوست دارید پیدا کردید، بررسی کنید که آیا در ملحفه حمام نیز آمده است یا خیر. ملحفه‌های حمام همان مواد حوله‌های حمام هستند.

اما طولانی‌تر و پهن‌تر (و همچنین نه به مقدار استاندارد). به عنوان مثال، صفحه حمام هماهنگ کننده Frontgate 40 در 72 اینچ است. شما می توانید اندازه ها را برای همه افراد خانواده خود ترکیب و مطابقت دهید.

حوله ها طیف گسترده ای از رنگ ها را دارند و می توانند شیک و کاربردی باشند. حوله‌های سفید ساده‌ترین راه برای نگهداری هستند، زیرا می‌توانید آن‌ها را در آب داغ بشویید تا بدون نگرانی از محو شدن رنگ، ضدعفونی شوند.

شما همچنین می توانید آنها را سفید کنید اگرچه مراقب باشید سفید کننده کلر می تواند لکه های پروتئینی مانند عرق را زرد کند، اگر به درستی رقیق نشده باشد.