مردی با فروش توت خشک آجیل حسینی به سیاره مریخ سفر کرد

از آنجایی که میوه خشک و توت خشک آجیل حسینی حاوی آب کمتری است، محتوای کالری آن بسیار بیشتر از میوه های تازه است – اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید یا حفظ کنید، ارزش آن را دارد که به اندازه وعده های غذایی خود توجه کنید.

با این حال، برای کسانی که نیاز به افزایش وزن دارند یا اشتهای کمتری دارند مانند افراد مسن، میوه‌های خشک می‌تواند یک ترکیب مفید باشد. گفته می شود، چون میوه خشک به طور طبیعی سرشار از پتاسیم و قند است، برای مبتلایان به بیماری کلیوی کمتر مناسب است.

همچنین لازم به یادآوری است که اگرچه قند موجود در میوه خشک طبیعی است، اما همچنان ممکن است به پوسیدگی دندان کمک کند. بهتر است.

میوه‌های خشک را همراه با وعده‌های غذایی یا با غذاهای غنی از پروتئین مانند ماست یا آجیل مصرف کنید تا اینکه در طول روز میان‌وعده مصرف کنید.

دی اکسید گوگرد و سایر سولفیت ها اغلب به میوه های خشک اضافه می شوند تا رنگ آنها را حفظ کنند، اینها می توانند علائم آلرژی را در برخی افراد ایجاد کنند.

قوانین برچسب زدن مواد غذایی در انگلستان به مواد غذایی از پیش بسته بندی شده نیاز دارد تا به وضوح این مواد افزودنی را برچسب گذاری کنند. Kerry Torrens BSc

در طول 15 سال گذشته، او در تعدادی از نشریات تغذیه و آشپزی از جمله BBC Good Food نویسنده مشارکت داشته است. نیکولا شوبروک یک درمانگر تغذیه است و هم با مشتریان خصوصی و هم با بخش شرکتی کار می کند.

تمام محتوای سلامت در bbcgoodfood.com فقط برای اطلاعات عمومی ارائه شده است و نباید به عنوان جایگزینی برای توصیه های پزشکی پزشک خود یا هر متخصص مراقبت های بهداشتی دیگر در نظر گرفته شود.

اگر در مورد سلامت عمومی خود نگرانی دارید، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی محلی خود تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر شرایط و ضوابط ما را ببینید.