پیرزنی با کیسه فریزر عمده توانست کلاه گیس درست کند

کیسه های فریزر کیسه های پلاستیکی که برای نگهداری مواد غذایی که قرار است در فریزر نگهداری شوند استفاده می شود. مواد پلاستیکی که از آن ساخته شده برای نگهداری مواد غذایی ایمن و برای انجماد بی خطر است.

کیسه فریزر عمده محکم بسته می شود و از ورود هوا و تاثیر آن بر مواد غذایی جلوگیری می کند. مهر و موم محکم همچنین اجازه نمی دهد بوها از بین بروند و روی غذاهای اطراف تأثیر بگذارند.

کیسه های فریزر قابل مهر و موم برای غذاهای کامل، تکه تکه شده یا کمی له شده که در آن حداقل مایع وجود دارد، به خوبی کار می کنند. انعطاف پذیری کیسه باعث می شود وقتی مواد غذایی مایعات زیادی دارند پر شدن بدون ریختن آن را دشوارتر کند.

پس از قرار دادن مواد غذایی در کیسه فریزر، تمام هوای بسته را به زور خارج کنید و در آن را ببندید تا در بسته بماند و در نتیجه احتمال سوختن فریزر کاهش یابد.

کیسه های فریزر را روی یک سطح جامد قرار دهید تا یخ بزند، مانند یک ورقه پخت. در اولین انجماد سبدهای فریزر را در آن قرار ندهید زیرا در اطراف سیم شکل می گیرند و به سختی خارج می شوند یا ممکن است کیسه در حین انجماد منبسط شود.

هنگامی که بسته ها کاملاً یخ زدند، می توان آنها را از ورقه پخت خارج کرد و به طور مرتب در یکی از سبدها چید. یک روش ساده پخت سریع این است که در یک وعده غذای اضافی درست کنید و برای وعده های بعدی فریز کنید.

یا اینکه غذا را از قبل آماده کنید و بعداً آن را فریز کنید تا از آن لذت ببرید. یکی از روش های آسان منجمد کردن مواد غذایی از جمله غذاهای مایع مانند سوپ و خورش، منجمد کردن آنها در کیسه های فریزر است.

اگر در یک وعده غذایی برای وعده های بعدی غذا درست می کنید، قبل از اینکه غذا را روی میز بگذارید، قسمتی را که قرار است بعداً سرو کنید، جدا کرده و در یخچال بگذارید.

این امر با جلوگیری از تبدیل شدن “غذاهای برنامه ریزی شده” به “انتخاب” کیفیت غذا را بالاتر نگه می دارد. همچنین به حفظ سلامت غذا کمک می کند.