پیرزنی که با کیف لی پسرانه به آینده سفر می کند

تعمیم را ببخشید، اما ما حدس می زنیم که پدر شما احتمالاً از تعداد کیف های مادرتان شکایت کرده است. در حالی که او از همان کیف مردانه کتک خورده برای همه چیز استفاده می‌کرد.

مادر شما املاک و مستغلات اصلی را در پایین کمد لباس با خریداران، کیف لی پسرانه دستی، کلاچ‌ها و افراد آخر هفته انتخاب کرد. حدس بزن چی شده؟ مادر درست می گفت. بسته به اینکه کجا می روید.

چه چیزی را حمل می کنید و چه کسی در طول مسیر شما را می بیند، به انواع مختلفی از کیف های مردانه نیاز دارید. همین امر در مورد تمام لوازم جانبی از جمله کفش های کتانی و ساعت نیز صدق می کند.

اگر یک مجموعه کامل نباشد، به یک چرخش نیاز دارید. اگر لازم است آن را یک کیف پول مردانه بنامید، به شرطی که به توصیه ما توجه کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما 9 نوع کیف را برای مردان ارائه می کنیم تا از سفر بعدی شما به مغازه ها به خانه ببرند.

مانند کفش های کتانی و کلاه بیسبال، کوله پشتی یکی از آن چیزهایی است که زمانی درهم و برهم بود و در گذشته به خریدهای مورد توجه تبدیل شده است.

دهه این همه‌کاره‌ترین طرح در این لیست است، اما همچنین تنها کیف مردانه‌ای است که می‌توانید از آن سه تا بخرید و از همه آنها استفاده کنید.

بسته به سبک زندگی شما، این کوله پشتی می تواند یک کوله پشتی هوشمند برای مسافرهای معمولی تجاری، یک همراه سرسخت برای کارهای آخر هفته یا یک دوست آموزشی برای لباس بدنسازی شما باشد.

کیف مدرسه قدیمی شما که تقریباً توسط هر قبیله ای در این سیاره پذیرفته شده است، رسما یک مدل کیف مردانه برای بزرگسالان است: یک لباس کلاسیک مردانه اصیل.

برای بسته‌های روزمره یا کیف مسافرتی، تسمه‌های توری قابل تنظیم هوا همه چیز را راحت نگه می‌دارند در حالی که هر چیزی به جز بوم، همه چیز را خشک نگه می‌دارد.