کشف انبار پارچه مبلی نخی در خانه ی بازیگر معروف ترک

اگر تا به حال به دنبال یک مبل یا پارچه مبلی نخی جدید در بازار بوده اید، می دانید که نگاه کردن به انواع مختلف پارچه مبل چقدر می تواند گیج کننده باشد.

برای ساده‌تر کردن فرآیند، این راهنمای سریع بهترین پارچه‌های مبل را گردآوری کرده‌ایم. برای اطلاعات لازم در مورد مبل های چرمی، مبل های پارچه ای و پارچه های پرفورمنس به خواندن زیر ادامه دهید.

یکی از بهترین پارچه های مبل که می توانید انتخاب کنید چرم اصل یا مصنوعی است. هر دو نوع مبل چرمی بسیار زیبا و ماندگار هستند. تطبیق پذیری یک مبل چرمی همچنین گزینه های زیادی را برای ترکیب و تطبیق با پتوها و کوسن های طرح دار ایجاد می کند.

چرم اصل فوق العاده بادوام و ضد لک است. مبل‌های چرمی با گذشت زمان به زیبایی پوشیده می‌شوند و با بالا رفتن سن نرم‌تر می‌شوند و در حالی که مبل‌های چرم طبیعی گران‌تر از سایر مبل‌های روکش‌دار هستند.

این نوع جنس به لطف دوام آن می‌تواند تا چهار برابر بیشتر دوام بیاورد. یک مبل چرم طبیعی همچنین در برابر آلرژی زاها مقاوم است و برای هر کسی که در خانه شما مبتلا به آلرژی است گزینه ای عالی است.

بسته به نوع پرداخت، چرم اصل را می توان بسیار آسان تمیز کرد. روکش های چرمی با روکش آنیلین نیاز به مراقبت بیشتری دارند و نسبت به روکش های نیمه آنیلین یا رنگدانه بیشتر مستعد لک هستند.

چرم آنیلین فقط با یک رنگ محلول رنگ شده است که حس چرم را تغییر نمی دهد. این نوع چرم باید با یک پارچه میکروفیبر نرم پاک شود و با جاروبرقی جاروبرقی شود تا گرد و غبار از بین برود.

برای لکه ها، از محلولی استفاده کنید که به طور خاص برای پوشش های آنیلین فرموله شده است. چرم نیمه آنیلین دارای روکش محافظ نازکی است که از سایش و تغییر رنگ جلوگیری می کند.

مانند چرم آنیلین، چرم نیمه آنیلین نیز باید به طور منظم جاروبرقی شود. لکه ها یا لکه ها را با پاک کننده چرم ساخته شده برای چرم نیمه آنیلین درمان کنید.