کشف درب فلزی اداری در اعماق جنگل گلستان

از نظر بسیاری ، یک درب فلزی اداری ممکن است برای یک خانواده بدون نیاز به امنیت بالا به نظر می رسد ، اما در واقع یکی از محبوب ترین مواد برای ورودی های خانگی است.

این که آیا شما در حال خرید یک درب ورودی جدید هستید زیرا آن قدیمی به نظر می رسد برای پوشیدن بدتر است یا به این دلیل که انتخاب مالک قبلی فقط با سبک شما مطابقت ندارد.

حتماً باید درهای فولادی را در برابر فایبرگلاس یا چوب مقایسه کنید و قبل از ساخت واقعیت ها را درک کنید تصمیم خود را. برای کسانی که در مطالب جدید هستند ، این راهنما به ملاحظات اصلی می پردازد.

تقریباً نیمی از بازار تاسیسات درب جدید را به خود اختصاص می دهد. این ماده سه مزیت اصلی را ارائه می دهد بسیاری از افراد از فولاد به عنوان یک درب امنیتی انتخاب می کنند.

لایه ای از “پوست” فولادی در درگاه شما باعث می شود شکستن یا آسیب رساندن به دست ، پا یا ابزار فوق العاده دشوار باشد و در نتیجه نسبت به چوب متجاوز آسیب پذیر نیست.

دوام: به همان دلیلی که فولاد در برابر حمله عمدی ایستاده است ، در برابر ساییدگی طبیعی و پارگی بهتر از رقبای چوب یا فایبرگلاس مقاومت می کند. یک درب فولادی به درستی نصب شده و نگهداری شده می تواند بیش از 30 سال به طول انجامد.

بهره وری انرژی: در حالی که فولاد یک هادی گرما است ، هسته فوم در مرکز ورودی های فولادی سطح بالایی از عایق را ارائه می دهد. علاوه بر این ، یک قاب درب فولادی به طور معمول نسبت به گزینه های دیگر محکم تر است.