کنسرو بادمجان یک و یک موجب مرگ مردی در اسپانیا شد

ملانزان به ایتالیایی کنسرو بادمجان یک و یک یکی از محبوب ترین سبزیجات در شبه جزیره ایتالیا است. دلایل زیادی برای دوست داشتن آن وجود دارد: ارزان است، همه کاره است، بافت عالی دارد، تقریباً با هر طعمی بازی می کند، و بافتی لطیف و متمایز به ظروف می دهد.

بادمجان خورشتی ما را به یاد بسیاری از دستور العمل اسکالیوادا کاتالونیایی می اندازد، همچنین در این سایت. اما این غذا سریعتر درست می شود و نیازی به فر ندارد، فقط یک قابلمه!

این دستور پخت بادمجان ایتالیایی بسیار شبیه به سس ماکارونی 3 ماده ای ما است، اما این غذا کمتر «تند» است و می توانید آن را به روش های مختلف سرو کنید.

این یکی از آن غذاهای گیاهی بادمجان است که به این شکل متولد شده است! اگر به غذاهای ساده و خوشمزه علاقه دارید، فراموش نکنید که نگاهی به Pasta alla Puttanesca ما بیندازید.

دو سال پیش، زمانی که خواکین برای انجام مدارک شهروندی خود به ایتالیا آمد، در Le Marche زندگی می کرد. منطقه ای که بیشتر به خاطر سواحلش در شهرهایی مانند ریمینی و آنکونا شناخته می شود.

اینگونه بود که برای اولین بار طعم این غذا را میل کردیم، ملکه دیگری در قلمرو سادگی غذاهای ایتالیایی.

من عاشق این غذاهای آخر هفته هستم که کمی زمان بیشتری می گیرند، ایده آل برای سرو در بعد از ظهر شنبه یا یکشنبه. یونانی ها دوست دارند آهسته غذا بخورند، بین لقمه ها صحبت کنند، شراب بنوشند و از مجموعه غذاهای روی میز نمونه برداری کنند.

این غذا با استفاده از بادمجان هایی که هنوز در بازار وجود دارد، یک غذای عالی برای پاییز است. گوشت گاو آهسته پخته، بادمجان سرخ شده، گوجه فرنگی شیرین، ادویه های گرم مانند خلیج و فلفل دلمه ای، مقداری شراب – کیمیاگری آشپزی.