اجاق گاز خارجی مهریه دختری برای ازدواج با مردی هندی

بحث بر سر اجاق گاز خارجی این هفته دوباره شعله ور شد و در امتداد خطوط ایدئولوژیک در ایالات متحده قرار گرفت: در حالی که محققان، تنظیم کننده ها و سیاستمداران دموکرات به انتشار مشکل آلاینده از وسایل گازسوز اشاره می کنند.

محافظه کاران از حق خود برای پختن نحوه انتخاب خود دفاع می کنند. خوب، همه چیز به سرعت گرم می شود، همانطور که در محدوده گاز انجام می شود: «اگر دیوانگان کاخ سفید به دنبال اجاق گاز من بیایند، می توانند آن را از دستان سرد مرده من بیرون بکشند.

بیا و بگیر!!» رونی جکسون، نماینده کنگره از تگزاس در توییتر گفت. الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده کنگره از نیویورک پاسخ داد: “آیا می دانستید که قرار گرفتن مداوم در معرض NO2 اجاق گاز با کاهش عملکرد شناختی مرتبط است.

دقیقاً مانند شکاف بر سر خودروهای برقی رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن گزینه های جدید الکتریکی را پیش برد، اما برخی جمهوری خواهان آنها را پرهزینه و ناخوشایند می دانند.

اجاق گاز خود را در مرکز یک جنگ فرهنگی می بیند. مردم نسبت به شعله خروشان اجاق گاز خود احساسات بسیار قوی دارند و از سرعت و دقت پخت آن لذت می برند.

برای جمهوری‌خواهان، این موضوع دیگری است که باید به آن دست بزنند، زیرا برنامه‌های آب و هوایی بایدن را پاره می‌کنند و سیاست‌ها را به عنوان بیش از حد دولت ترسیم می‌کنند.

اطلاعات جدید کمی وجود دارد که به بحث دامن می زند. مدتی است که دانشمندان می‌دانند که اجاق‌های گازی، گازهای سمی منتشر می‌کنند.

نوعی که می‌تواند به محیط زیست و سلامت افراد آسیب برساند. اما یکی از مزایای مبارزه سیاستمداران در توییتر این است که افراد بیشتری یاد می گیرند که چگونه اجاق گازهای قدرتمند آنها که برای پختن استیک و گرم کردن ظروف چدنی مناسب است.