زنی با میخ دیوار کناف مادرشوهرش را به قتل رساند

این اثر که میخ دیوار کناف نیز نامیده می شود، نه کم و نه بیشتر تکامل “فیلیپس” است. دارای یک ضربدر دوم در فرورفتگی است که امکان گرفتن بهتر بیت و سفت شدن بهتر را فراهم می کند.

بنابراین باید از پیچ گوشتی Pozidriv یا بیت PZ برای پیچ گوشتی استفاده شود. به نظر ما بهترین اثر انگشت Torx است که به آنها “TX” و “اثر انگشت ستاره” نیز می‌گویند.

این نوع اثر انگشت به طور فزاینده ای در بسیاری از زمینه ها مانند الکترونیک، خودرو و ساخت و ساز یافت می شود. شما همچنین می توانید یک نوع Torx را پیدا کنید که دارای گل میخ اضافی است.

این ردپای بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بهترین گشتاور سفت شدن را ارائه می دهد و به سختی لغزش وجود دارد. میخ های تورکس مخصوصاً برای پیچ گوشتی ها مناسب هستند.

فرورفتگی شش ضلعی میخ است که فرورفتگی آن شش ضلعی است. به نظر بسیار شبیه قبلی است زیرا Torx مانند تکامل آلن است درست مانند TX، می تواند یک نوک پستان اضافی نیز در مرکز خود داشته باشد.

ممکن است انواع دیگری مانند 3 یا 4 طرف وجود داشته باشد. سر میخ مطابق با شکلی است که نشان می دهیم. 3 نوع اصلی سر وجود دارد: میخ های سر گرد، سر میخ به شکل گرد است. مواد و حفره های زیادی وجود دارد که می توان برای این نوع هد از آنها استفاده کرد.

این سر میخ ممکن است دارای یک فرورفتگی نیز باشد. پس از میخ شدن، این سر بیرون می آید اما صورت در برابر مواد صاف می شود. سفت کردن خوب بسیار کاربردی است.

اغلب برای مونتاژ بین دو فلز استفاده می شود. برخی افراد از این نوع میخ با چوب برای جلوه زیبایی و کرومی روی کار استفاده می کنند.