قاچاق دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی توسط پلیس مصادره شد

با توجه به همه زنگ‌ها و سوت‌هایی که این روزها دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی با آن‌ها عرضه می‌شوند به عنوان دو مورد، کف‌کننده‌های داخلی شیر و آسیاب‌ها ممکن است فکر کنید که بهترین قهوه‌سازها مترادف با جدیدترین هستند.

اینطور نیست! به عنوان بخشی از فرآیند بررسی محصول تیم Epicurious، هدف ما این است که هر ساله با قرار دادن جدیدترین مدل‌های موجود در بازار در برابر مدل‌های مورد علاقه قدیمی، آزمایش‌های خود را به‌روزرسانی کنیم.

و همانطور که از سالها آزمایش قهوه سازها دیده ایم، برندگان اغلب کسانی هستند که مدتی در اطراف بوده اند. انواع مختلفی از دم کردن قهوه وجود دارد که ما فضای زیادی را به بررسی انواع خاصی از ماشین آلات یا تکنیک ها اختصاص داده ایم.

اما در اینجا ما تمام قهوه سازهای برتر را از همه بررسی های خود در یک دستگاه آسان ادغام کرده ایم. راهنمای هضم فرقی نمی‌کند به دنبال یک دستگاه قهوه‌ساز قطره‌ای معمولی، ابزاری فانتزی برای ریختن بر روی آن هستید.

وقتی صحبت از سهولت استفاده به میان می آید، هیچ چیزی شبیه دستگاه قهوه ساز قطره ای نیست. سبد دم را پر کنید، دکمه را فشار دهید، دور شوید.

در حالی که تعداد ویژگی های اضافه شده ممکن است متفاوت باشد، قهوه ساز قطره ای همیشه راحت ترین سیستم برای دم کردن یک قوری کامل قهوه خواهد بود.

پس از آخرین آزمایش مجدد ما از قهوه سازهای قطره ای، کمی زلزله در دفتر تست قهوه Epi رخ داد. پس از سال ها در صدر، Technivorm Moccamaster آواره شد. ما هنوز هم به دوست قدیمی خود علاقه زیادی داریم و آن را به شدت توصیه می کنیم.