کشف حبوبات آبگوشت در اعماق دریای مدیترانه

حبوبات همچنین به عنوان حبوبات آبگوشت شناخته می شوند، غذاهایی هستند که هنوز در زندگی روزمره ما بسیار کم مورد توجه قرار می گیرند. در فرانسه، ما خیلی کم از آن مصرف می کنیم، اغلب ماکارونی یا سیب زمینی را ترجیح می دهیم.

با این حال، حبوبات نه تنها فواید تغذیه ای دارند، بلکه دارای فواید زیست محیطی نیز هستند! حبوبات علاوه بر داشتن روز جهانی خود در 10 فوریه، فدراسیونی نیز دارند که به طور کامل به آنها اختصاص داده شده است.

FNLS (فدراسیون ملی حبوبات). پس چرا غذاهای ساده اینقدر مورد توجه قرار می گیرند؟ برای پیدا کردن، Potimarron به این سبزیجات خنده دار که همه چیز برای خوشحال کردن دارند، احترام می گذارد!

حبوبات که به عنوان یک دارایی برای متخصصان تغذیه در نظر گرفته می شوند، در واقع فواید لاغری زیادی دارند. کالری کم در عین مغذی بودن، خیلی سریع احساس سیری را در طول وعده غذایی به ارمغان می آورند. در وسط روز با مونچ ها خداحافظی کنید!

حبوبات علاوه بر ارزان بودن، منبع مهمی از فیبر، ویتامین و پروتئین هستند! چیزی که نشاسته ها را تحت الشعاع قرار دهد اگرچه خود آنها به دلیل محتوای نشاسته ای بالایشان نشاسته ای در نظر گرفته می شوند، اما حبوبات پروتئین دریافتی بهتری دارند.

حبوبات نیز بر خلاف میوه ها و سبزیجات کلاسیک بخشی از VVPOLAV (گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، حبوبات و جایگزین های سبزیجات) هستند!

برای سلامتی بسیار مفید هستند، همچنین برای طبیعت مفید هستند: حبوبات برای رشد به آب بسیار کمی نیاز دارند، در حالی که جایگزین جالبی برای گوشت هستند.

حبوبات در واقع سبزیجات هستند: نام لاتین آنها leguminosous نیز از لگومن گرفته شده است. این نوع سبزی خاص در زمین نیز رشد می‌کند، اما به‌عنوان مثال، در نظر گرفته نشده است که به‌صورت تازه مانند سالاد مصرف شود.